Pigių skrydžių bendrovės

Norintiems pamatyti pasaulį arba pailsėti. Taip pat pasidalinti įspūdžiais, nuotykiais ar gerais patarimais.
Qlumpyz
Posts: 1156
Joined: 2010-10-30, 22:55

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Qlumpyz »

Šiaip pasižiūrėjau Lufthansą, tai tikrai yra variantų gerų, ir netgi pigiau kaip SAS.
O ar skrendat iš Frankfurto ar iš Amsterdamo su persėdimu, kainai tas įtakos nedaro.

Netgi yra vienas didelis pliusas, Lufthanzos sistema pasiūlo nuolaidų, išmeta tokią lentelę, kurioje aiškiai matyti kokį reisą rinktis, jeigu norit su nuolaida skrist ir nurodo kiek laisvų vietų yra į pigųjį tarifą.

Tai kaip jau ir anksčiau esu minėjęs, yra galimybių nuskristi AMS-VNO ir atgal už 180eur.
Reisų pasirinkimas irgi neblogas.

Bet vistiek nesusidėčiau besąlygiškai vien tik su Lufthansa, rinkčiausi tarp Lufthansa ir SAS, nes SASo reisai gali būti patogesniu laiku.
Esu dažnai skridęs su viena bendrove į priekį, o grįžęs su kita. Žymiai geriau susiplanuoja kelionė, daugiau valandų išbūnu Lietuvoj, neprarandu atostogų veltui :mrgreen:
Qlumpyz
Posts: 1156
Joined: 2010-10-30, 22:55

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Qlumpyz »

Ar girdėjot apie skandalą su Ryanair?
Olandų žurnalistai sukūrė 2-jų dalių dokumentinę programą apie Ryanair pilotų skundus (neatskleidžiant jų tapatybės ir nerodant jų veidų) iš kurios išplaukia tas faktas, kad taupumo sumetimais valdžia neleidžia lėktuvams piltis per daug kuro, ko pasekoje to kuro užtenka tik tik pasiekti skrydžio tašką. Kai tik dėl nenumatytų aplinkybių tenka skrist į kitą oro uostą ar prasukt papildomą ratą virš nusileidimo tako, susidaro avarinė situacija dėl kuro stokos.

Ryanair CAO visą tai neigia. Bet pilotų skundų buvo ne vienas ir iš skirtingų pilotų grupių.
Tai iškyla klausimas, kiek saugu skrist su Ryanair??? :wtf:
User avatar
Greta
Posts: 3149
Joined: 2010-11-4, 21:11

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Greta »

Qlumpyz wrote: Bet vistiek nesusidėčiau besąlygiškai vien tik su Lufthansa, rinkčiausi tarp Lufthansa ir SAS, nes SASo reisai gali būti patogesniu laiku.
Esu dažnai skridęs su viena bendrove į priekį, o grįžęs su kita. Žymiai geriau susiplanuoja kelionė, daugiau valandų išbūnu Lietuvoj, neprarandu atostogų veltui :mrgreen:
Neisisvajok! :) Jei su viena bendrove varysi pirmyn, o su kita atgal, uz 180 nesigaus.
Susirask pigiausia Lufthansa ir pigiausia SAS reisa (pirmyn atgal), o paskui pabandyk viena is ju paimt pirmyn, o kita atgal ir pamatysi ka gausi sumoje. :D
User avatar
Greta
Posts: 3149
Joined: 2010-11-4, 21:11

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Greta »

Qlumpyz wrote:Ar girdėjot apie skandalą su Ryanair?
Olandų žurnalistai sukūrė 2-jų dalių dokumentinę programą apie Ryanair pilotų skundus (neatskleidžiant jų tapatybės ir nerodant jų veidų) iš kurios išplaukia tas faktas, kad taupumo sumetimais valdžia neleidžia lėktuvams piltis per daug kuro, ko pasekoje to kuro užtenka tik tik pasiekti skrydžio tašką. Kai tik dėl nenumatytų aplinkybių tenka skrist į kitą oro uostą ar prasukt papildomą ratą virš nusileidimo tako, susidaro avarinė situacija dėl kuro stokos.

Ryanair CAO visą tai neigia. Bet pilotų skundų buvo ne vienas ir iš skirtingų pilotų grupių.
Tai iškyla klausimas, kiek saugu skrist su Ryanair??? :wtf:
Girdejau. Tik nesupratau kodel staiga sitas dalykas pateiktas taip,kad atrodo jog kazkas atrado Amerika. Per amziu amzius taip buvo ir yra. Nezinau oro bendroves, kurios lektuvai skraido tempdami dar papildomo kuro kokius 20% daugiau, nei reikia is tasko A i taska B. Tiesiog niekas apie tai nekalba, o sitie prabilo. O prabilo manau todel, kad Ryanair moka labai mazus atlyginimus savo darbuotojams. Taigi lektuvo vadas daznai buna jau patyres, padares kokia 10 savarankisku skrydziu ( :mrgreen: ), bet kiti jo padejejai skrenda pirma antra karta ir jei ka, jo pavaduot negales. Nes ne visuose oro uostuose naujokai gali nusileist. O skrist iki kito oro uosto benzo nebus..... Ir tokia situacija yra pas Ryanair nuolatine, nes kai pilotai apsiplunksnuoja, jie isbega i kitas oro bendroves, nes jau turi patirti. O cia vel ateina nauji....

Panasus skandalas kilo, kai 1977 metais i Madeiros Funchalio oro uosta nesugebejo nusileist nei lektuvo vadas, nei kiti ekipazo nariai. Lektuvas priklause oro bendrovei TAP Portugal ir skrido is Briuselio. Lakunai tiesiog nesugebejo sureguliuot nusileidimo auksti greiti… Bande leistis du kartus. Lektuvo vadas reke visu balsu i eteri ant viso pasaulio: mes nesugebam nusileist, nebeturim benzino,kad kazkur nuskrist…........
Jiems liepe leistis dar karta. O ka kita daryt? Jie bande. Lektuvas trenkesi i uolas, visi zmones zuvo. Na ir ka? Gal manot,kad dabar i Madeira visi skraido su papildomais litrais? Dudki. Na pati nusileidimo taka kazkiek prailgino, polius i jura ikale. Kai leidies Madeiroj, tai pampersu tikrai reikia.:)
Beje, tais paciais 1977 metais ten dar vienas kazkoks SATA International krovininis lektuvelis niurktelejo i jura, nes keleta metru su ratais nedatempe iki tako. Is 57 zmoniu zuvo 36. Ten juk reikia sklesti vos ne 10 cm virs juros , taikyti i ta taka, kuris galima sakyti juroje prasideda ir plumpteleti ant jo, o ne i vandeni. Jei nusileisi ant tako per toli nuo jo pradzios – nespesi sutabdyt , nes jis trumpas ir plumptelesi i vandeni is kitos puses.

Na bet i Madeira skraidantys lakunai tyli del benzo, nes manau jiems labai gerai moka, be to visas ekipazas turbut gabus ir patyres, po tu 1977 - uju istorijos manau biski pasimoke.

O vot Ryanair su mokiniu komanda sedi ant parako statines..............

Manau,kad ir Wizzair panasi padetis. Praeita karta kai skridau is Vilniaus, tai net zaktelejau, kai per atidarytas pilotu kabinos duris pamaciau kas sedi vado kedeje. Na suprantu kad jam turi buti bent 21-22 metai, tai gal ir buvo.... 8-) Bet is isvaizdos atrode kaip 16 metu piemuo.
Qlumpyz
Posts: 1156
Joined: 2010-10-30, 22:55

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Qlumpyz »

tai dar tau Greta nuostabu, kad su SAS ir Lufthansa taikausi? :crazy:
User avatar
Greta
Posts: 3149
Joined: 2010-11-4, 21:11

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Greta »

Qlumpyz wrote:tai dar tau Greta nuostabu, kad su SAS ir Lufthansa taikausi? :crazy:
Is vienos puses nenuostabu, bet is kitos...
As tiesiog netikiu,kad SAS uz tuos 300 euru SKRYDZIUI I VILNIU duoda kazka geresnio, nei Ryanair ar Wizzair uz 100 euru. Galbut i Toronto ar Niujorka tu tikrai gautum pati geriausia lektuva ir geriausia komanda, bet i Vilniu.......... :think:

Abejoju, kad SAS ir Lufthansa turi tik visus patyrusius pilotus, gerus lektuvus ir abejoju,kad i toki paprasta nusileidimo taka kaip Vilnius, duoda zenkliai daugiau nei reikia papildomo benzo, nes galima lektuva netoli pasukt jei ka: i Kauna ar Ryga.
Be to, abejoju,kad SAS ar Lufthansos lektuvus pilotuoja vien asai, kai skrydis i Vilniu, nes juk pats zinai koks Vilniuj ir Kaune lengvas nusileidimas. Tiesa, trukdo labai zemai kabantys debesys ir rukas, na bet cia jau nepriimama kaip rimta priezastis, jei lakunai dirba atsakingai ir yra geras rysys zeme - oras.

Taigi mano isvada tokia: mokedama SAS-ui trigubai as gaunu ta pati, kaip ir skrisdama su Wizzairu. Tik daugiau rizikuoju, nes per viena reisa du kartus turiu kilti ir leistis. Niekas, net patys geriausi pilotai, negali numatyt visko, kas gali ivykt kylant ir leidziantis, tai visada rizika. Ir kuo daugiau tu reveransu, tuo rizikos daugiau.

Siaip jau, jei jau kalbet apie sauguma, tai pvz Lufthansa, jei skristu tiesiogiai, man persvertu Wizzaira ir as nepagaileciau moket dvigubai tik todel,kad tokiame reise yra zenkliai maziau keleiviu lietuviu. O ir tie, kurie yra, beveik visi, mano manymu, normalus zmones.
O su pigiomis bendrovemis skraido daugiausia "pigaus" proto zmones. Jie i lektuva sulipa jau stipriai pakale ar neisipagirioje, lektuve plempia alkoholi ir riejasi,ispejimai nerukyt ir isjungt elektronikos prietaisus jiems neturi jokios reiksmes, lektuvui nusileidus dauguma kaip pamiseliai puola prie lentynu, atidarineja jas, nors lektuvas dar rieda dideliu greiciu....
Vnz pamiseliai.......................

Na tai as imu rizika skrist tarp pamiseliu ir lyginu ja su rizika du kartus kilt ir leistis. :D :clap:
Klevas
Posts: 781
Joined: 2012-05-30, 10:37

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Klevas »

Jei zhmogus gerbia savo laika ir laisve - tai lektuvu kelionems iki 2000km nesinaudos. Visi dabar zhiuri, kaip tave apvogti kokybeje ar kiekybeje. Tie pasipinigavimai jau senai virshijo protingas ribas. Kaip viename forume vienoje diskusijoje nutareme, kad automobiliu vazhiuot daug kartu patogiau ir pigiau nei traukiniu, nors automobilio naudojimas yra zhiauriai apmokestintas o traukiniai yra subsidijuojami...
Nezhinau ar lektuvai subsidijuojami, bet tegu jau jais skrenda tie, kam uzh tai SUMOKA, ar kurie neturi ka veikti, kur laiko kishti...
Pradekit nuo lako sanaudu ieshkant kuo skristi, po to kaip gaut optimalius bielietus, po to KADA sugalvot, buti isipareigojus datai ( o juk gyvenimas tai kaita - nusipirke bilietus tampate datos ikaitai plius gamtiniu salygu ir visokiu problemu ikaitai).
Toliau nuvykimas(trasportas gal ir parkingas gal ir suradimas nuvykimo vietoje), daiktu vezhimo aprobojimai gali tapti didelemis finansinemis ir laiko ir praradimu problemomis.
Gerai apie viska apmastykite...
Paskutini karta skridau i Amsterdama 1996 nes tai buvo tik persedimas i kita kontinenta. Dar karta skrido zhmona i UK, nes norejo paskraidyt (British Airways tada skraidino uzh 250 litu - verta buvo)
O kas jus chia aptarinejat tai geriau atidarom tema, kur susirasti ishmesto maisto. Tai jau geriau nei pigios bendroves
Sakysim reikia nuvykti i LT kita menesi - neturiu laiko ir noro ieshkot kazhkokiu nesamoningu skrydzhiu ir gaishti marias laiko, galu gale nieko nei nusiveshiu nei atsiveshiu.
Kai ishsimiegi... isedi ir mashina ir tiesiog vazhiuoji kada uzhsimanes Taip jau koki 50 kartu dariau
User avatar
Greta
Posts: 3149
Joined: 2010-11-4, 21:11

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Greta »

Klevas wrote:Jei zhmogus gerbia savo laika ir laisve - tai lektuvu kelionems iki 2000km nesinaudos. Visi dabar zhiuri, kaip tave apvogti kokybeje ar kiekybeje. Tie pasipinigavimai jau senai virshijo protingas ribas. Kaip viename forume vienoje diskusijoje nutareme, kad automobiliu vazhiuot daug kartu patogiau ir pigiau nei traukiniu, nors automobilio naudojimas yra zhiauriai apmokestintas o traukiniai yra subsidijuojami...
Nezhinau ar lektuvai subsidijuojami, bet tegu jau jais skrenda tie, kam uzh tai SUMOKA, ar kurie neturi ka veikti, kur laiko kishti...
Pradekit nuo lako sanaudu ieshkant kuo skristi, po to kaip gaut optimalius bielietus, po to KADA sugalvot, buti isipareigojus datai ( o juk gyvenimas tai kaita - nusipirke bilietus tampate datos ikaitai plius gamtiniu salygu ir visokiu problemu ikaitai).
Toliau nuvykimas(trasportas gal ir parkingas gal ir suradimas nuvykimo vietoje), daiktu vezhimo aprobojimai gali tapti didelemis finansinemis ir laiko ir praradimu problemomis.
Gerai apie viska apmastykite...
Paskutini karta skridau i Amsterdama 1996 nes tai buvo tik persedimas i kita kontinenta. Dar karta skrido zhmona i UK, nes norejo paskraidyt (British Airways tada skraidino uzh 250 litu - verta buvo)
O kas jus chia aptarinejat tai geriau atidarom tema, kur susirasti ishmesto maisto. Tai jau geriau nei pigios bendroves
Sakysim reikia nuvykti i LT kita menesi - neturiu laiko ir noro ieshkot kazhkokiu nesamoningu skrydzhiu ir gaishti marias laiko, galu gale nieko nei nusiveshiu nei atsiveshiu.
Kai ishsimiegi... isedi ir mashina ir tiesiog vazhiuoji kada uzhsimanes Taip jau koki 50 kartu dariau
Labai jau cia tu kategoriskai ir sovietiskai... ;) Tu mane gerbi? Na tada isgerk. :mrgreen:

As nzn ka bendro turi pagarba ir laisve su transporto pasirinkimu. ;)
Galiu pasakyt tik tiek,kad i Lietuva su auto vaziuociau tik tokiu atveju, jei kas muskieta i nugara iremtu ir grasintu mane nupilt. Sedet susirietus uz vairo (ar greta vairo) 24 val is eiles, na zinot, man cia kvepia ne laisve, o grynu kalejimu. As jau geriau 2 val lektuve knyga paskaitysiu, nei 24 val i kelia vepsosiu.
Ir nematau jokio laimejimo pagal laika, nes iki oro uosto man keliasdesimt km, lektuvas skrenda 2 val, o paskui nuo oro uosto arba 10 arba 100 km su maske. Bilieta visad nusiperku is anksto uz 100 euru, cia maksimumas. O jei keiciasi planai - tiesiog pakeiciu bilieto data ir tai nesueda papildomu lesu.
Apie kokius daiktus kalbi nezinau, nes nei is Olandijos nei is Lietuvos man nereikia vezti daugiau nei 30 kg (bagazas plius salonas). As pastaruoju metu net be bagazo skraidau, nzn ka jus ten tampot. Jei kazko prireikia daug ir sunkaus- tam yra pervezimo imones ar pasto paslaugos.

Pigi oro bendrove ar ne pigi, cia jau ne esme. Skraidom ir tokiomis ir kitokiomis, kaip kada reikia. Nemanau,kad tu uz 100 euru suvazineji i Lietuva pirmyn atgal ir nemanau,kad suvazineji uz 180 euru. O su nepigia oro bendrove butent uz tiek galima nuskrist ir parskrist.
Na jei tau malonu vazinet ir vazinek sau sveikas, linkiu sekmes. Bet man tai kvepia akmens amziumi ir begaline ubagyste. Jei uz 250 litu tavo zmona gali kazkur skrist, o uz 350-600 litu jau gink dieve, geriau maskej tegul parinasi visa para, tai kaip cia pasakius... Ne gyvenimas, o tikrai "pigaus maisto" paieskos...

O tokiu minciu is vis nesuvokiu: isimiegi ir vaziuoji kada uzsimanes............ :lol: :lol: :lol:
Ne visiems patinka toks gyvenimas ir ne visiems tokio reikia. Zmones moka planuot savo gyvenima ir keliones ir didziajai daugumai tai patinka.
Beje, isimiegojes ir uzsimanes - gali ir su lektuvu skrist, bilietu siaip visada yra, nebent per Kaledas gali nebut ne vieno.
Qlumpyz
Posts: 1156
Joined: 2010-10-30, 22:55

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Qlumpyz »

Na viskas gal būt ir panašu į tiesą, ką Klevas sako, jeigu būtų greitkelis Berlynas-Vilnius.
Bet kam yra tekę trenktis zigzagais per Lenkiją (kuri kaip juokaujama niekada nesibaigia) be galimybės aplenkti Polski Fiat ar traktorių visokių, tai įvertinant fizinį išsekimą ir pavojus kelyje, manau niekad varu nelips į mašiną ar kokį busiuką.
Gal kainos atžvilgiu ir labiau apsimoka, ypač kai mašina su dujom, bet laiko klausimu tai katastrofa!
Išmetsa para pirmyn, išmesta para kelionei atgal.
O po tokios kelionės dar ir po parą išsimiegot reikia.
Vnžo. Kai masės skraido, masės vadinasi žino, ką daro... ir pinigus godūs lietuviai tikrai ne už ačiū oro bendrovėms moka...
Klevas
Posts: 781
Joined: 2012-05-30, 10:37

Re: Pigių skrydžių bendrovės

Post by Klevas »

Negerai, kai nepasivarginat suvokti minties.
Ir blogai - kai visishkas nesamones sapaliojate.
Sakysim apie 2 valandu skridi. Gal jau nereikia SAVES APGAUDINET.
Tipo atlekiat ishokat i jau shilta lektuva, po jusu ilipimo uzhtrenkia duris ir kylat (kylant pazhiuri jusu bilieta, na kaip kokiam troleibuse)
Man kelte taip buvo priesh savaite - atvariau veluodamas, tik spejau ivazhiuot - uzhdare ir jau kai lipau laiptais jau keltas plauke.

Deja viskas yra kitaip.
Bilietu zhmones ieshko pigesniu, reikia atvykti bent valanda ankschiau minimum, be to reikia atvykti dar ankschiau nes nezhinai kiek uzhtruksi, ish toliau vylstant neapibrezhtumas dar ishauga. Kai kam - gal visai patogu, bet kitiems tai gausis vos ne tos pachios 24 valandops sudejus visas sanaudas.
Del autostrados tai jau nera taip blogai - visi blogi keliai buvo ne iki Varshuvos.
Elementariai tingechiau ieshkoti kazhkokiu ten bilietu ir paskui galvot kaip iki to lektuvo dasibelst. Nieko kito nesugalvoju tai imti taksus, kas kainuotu jau ojojoj
Post Reply