Na ivardijai tik viena "neprotingumo" taisykle - bauda uz virsyta greiti, nes apie ka skaitei/girdejai taip ir neaisku. T.y. kas tas isidirbinejimas ir del ko? Manyciau, kad isidirbinejimas gali priklausyt nuo atskiro policininko, o ne nuo tautybes/salies. Visur i policija eina dirbt kaimieciai be isilavinimo, taigi tai nieko neirodo, jei kazkuris panori savo valdzia pademonstruot. Be to, kaip pats pripazinai, PAZEIDIMAS VIS DELTO PADARYTAS! Tik yra didelis noras,kad nebutum baudziamas, o tik butum auklejamas. Idomu kodel policija turi auklet, ispet, prasyt normaliai elgtis kelyje??? Kai gauni teises ir isvaziuoji i gatve, manyciau pats esi atsakingas uz savo elgesi ir niekas nebeturi auklet. O jei dar nesi subrendes tam,kad vazinet gavemis/greitkeliais, gal reikia pirma pasiruost but eismo dalyviu, o tik paskui sest uz vairo?Klevas wrote:
Visu pirma tai nebuvimas protingo virsijimo ribos. Visose normaliose salyse yra priimta, kad nedidelis virsijimas arba nebaudziamas arba yra formalios baudos, kurios taikomos retai.
Tai paprastai 10 km/h, kaikur 20km/h, UK -10 procentu. Prie to prisideda dar keliu km prietaiso paklaida.
Olandijoje - neprotingai baudziama tik kiek virsijus. Tai nepadidina saugumo o tik sukelia bereikalinga itampa.
Taip pat teko skaityti visokiu istoriju apie policijos issidirbinejima baudziant del formaliu dalyku, kai normaliose salyse butum draugiskai ispetas (jei nesimato pyktybinio pazeidimo pozymiu)
Tai vadinu neprotingomis taisyklemis. Ko gero prasoka zinoma savo chirikt taisyklemis ir bandimu prisikabint - Austrija
Be to, kur jus tuos keliu policininkus matot???? Vazineju Olandijoje ir Vokietijoje 8 metus, bet ne karto nemaciau stypsancio keliu policininko, ne karto manes nepasivijo ir ne del nieko neprisikniso.
Tiesa, kaimynas kazkada pasakojo, kad Amsterdame prie jo buvo priejes policajus, kai maske stovejo gatvej priparkuota. ir pasake,kad purvu uznestas maskes numeris. Paprase nuvalyt. Kaimynas ta numeri nuvale ir tuo viskas pasibaige. Tikrai jo nenubaude. Bet juk galejo! Numeris privalo buti gerai matomas! Ir jo svara yra vairuotojo problema ir policininkas tikrai neprivalo auklet vairuotojo del to, ka jis privalo zinot be jokio auklejimo!
Kas del greicio virsijimo, tai Lietuvoje busi visad nubaustas (jei tuo metu tikrins)jei virsysi 7-8 km virs leidziamo greicio. Nemanau,kad tai butu galima ivardint neprotingumo taisykle. As anaiptol skaitau, kad neprotinga yra leist virs leidziamo ( ) dar 10, 20, 30 ar pan. Kokia is to prasme? Jei galima vaziuot 100, vadinasi 100 ir taskas. Jei galima 120, vadinasi tegul ir bus 120. Nes kitaip gaunasi kvailyste. Normalus pilietis vaziuoja 100, o kitas spaudzia jam is paskos 120, nes galima 20 ant leidziamo 100 dar uzdet ir GAL nenubaus. Jei pralenkt neimanoma, tas,kuris vaziuoja 120, spaudzia vaziuojanti priekyje, signalina garsu ar sviesomis, geriausiu atveju pyksta ir kabo ant uodegos. Tas, kuris vaziuoja ant 100, mato,kad zenklas leidzia 100 ir virsyt nenori, nes jo pinigine nestora. Bet tas,kuris kaip kvailys isikabines jam i uodega, ji nervina...
Vnz man atrodo reikia laikytis kelio zenklu ir taskas. Kodel turi buti itampa vaziuojat leidziamu greiciu as nesuvokiu.... Jei nenulaikot kojos ant pedalo, tai isivaizduokit, kad leidziamas greitis pvz ne 130, o 120. Ir tada tegul jusu koja dreba ant pedalo tarp 115-128 ir viskas bus gerai. Ir tada galit isivaizduot, kad virsijot 8 km ir busit labai laimingi. Tai geriau, nei nuodyt savo sveikata visa laika nervinantis,kad negalima tu 10 km virsyt.