Transporto priemonės,
Re: Transporto priemonės,
Sveiki,
Pastebejau, kad gal but daug kam bus naudinga nuoroda. Patys atvykome i NL su savo passatu... dabar galvojame ar nekes jo LT parduoti ir cia koki pusgrabi nusipirkt, tam, kad isvengti visokiu popieriu tvarkymu ir galvos skausmu. Issinuomavome buta Rotterdame, uz 2 sav ten kraustysimes, bet parkingas - mokamas, galima issimti bilieta skirta gyventojams, bet tam reikia, kad automobilis butu registruotas NL, kiek aiskino mums tai reikia is naujo pereiti TA olandiska, tureti draudima olandiska, o tai, kad automobilis dyzelinas ir nera labai naujas tik pablogina situacija... na LT passatas tikrai gera masina - cia per didele ir mokesciai per dideli... Tai gi, gal kam pravers, radau Rotterdamo gemeente puslapyje gera nuoroda, padesiancia apskaiciuoti kiek kas kainuos: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... O2emission
Cia link'as kur galima klausti anglu k. del visokiu mokesciu ir pan. http://www.government.nl/issues/car-and ... nformation
Tik, kad keik susiduriau su skambinu - klausiu, tai jie daznai labai daug ko nezino... arba vienas sako vienaip, o kitas operatorius jau kitaip...
Gal but mnao informacija neteisinga - jei taip, prasau parasykite, ka zinote. Per kelias ateinancias savaites turime nuspresti ka daryti, o automobilio reikia, nes draugo darbas tokioj vietoj, kad kitaip labai sunku viesuoju butu.
Pastebejau, kad gal but daug kam bus naudinga nuoroda. Patys atvykome i NL su savo passatu... dabar galvojame ar nekes jo LT parduoti ir cia koki pusgrabi nusipirkt, tam, kad isvengti visokiu popieriu tvarkymu ir galvos skausmu. Issinuomavome buta Rotterdame, uz 2 sav ten kraustysimes, bet parkingas - mokamas, galima issimti bilieta skirta gyventojams, bet tam reikia, kad automobilis butu registruotas NL, kiek aiskino mums tai reikia is naujo pereiti TA olandiska, tureti draudima olandiska, o tai, kad automobilis dyzelinas ir nera labai naujas tik pablogina situacija... na LT passatas tikrai gera masina - cia per didele ir mokesciai per dideli... Tai gi, gal kam pravers, radau Rotterdamo gemeente puslapyje gera nuoroda, padesiancia apskaiciuoti kiek kas kainuos: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... O2emission
Cia link'as kur galima klausti anglu k. del visokiu mokesciu ir pan. http://www.government.nl/issues/car-and ... nformation
Tik, kad keik susiduriau su skambinu - klausiu, tai jie daznai labai daug ko nezino... arba vienas sako vienaip, o kitas operatorius jau kitaip...
Gal but mnao informacija neteisinga - jei taip, prasau parasykite, ka zinote. Per kelias ateinancias savaites turime nuspresti ka daryti, o automobilio reikia, nes draugo darbas tokioj vietoj, kad kitaip labai sunku viesuoju butu.
Re: Transporto priemonės,
Man irgi taip buvo.
Kai iehkojome kur gyventi tai zhiurinejom 20km spinduliu. Olandijoje (Vaals - Aacheno priemiestis esantis jau NL) buvo butu nuomos pasiulymu, tai irgi viskas remesi i tai, kad reikia stoveti leidimo. O ji duoda tik NL registruotom maskem. Dar pasiule uz kilometro statyti gatveje kur tada buvo nemokamai.
Tai ir atsoko nuo tada noras gyvent NL puseje.
Yra variantas dar laikyti auto kur aiksteleje priemiestyje. Automobilis mieste yra sunkiai panaudojamas, visur problemos su stovejimu, kamsciai. Todel tai galetu but automobilis tik kai tikrai reikia ar savaitgaliams.
Kad apeiti istatymus - galimu butu vienam is jusu kol kas Olandijoje nedeklaruoti gyv vietos.
Siaip tureti buta mieste ir turet problemu su viesuoju transportu vykstant i darba- labai nevykus kombinacija.
Tada jau geriau gyvent priemiestyje.
Jei jau taip ishejo - tada variantas - kol kas pasilaikyti LT automobili ir nusipirkti koki labai maza su NL numeriais.
Kai iehkojome kur gyventi tai zhiurinejom 20km spinduliu. Olandijoje (Vaals - Aacheno priemiestis esantis jau NL) buvo butu nuomos pasiulymu, tai irgi viskas remesi i tai, kad reikia stoveti leidimo. O ji duoda tik NL registruotom maskem. Dar pasiule uz kilometro statyti gatveje kur tada buvo nemokamai.
Tai ir atsoko nuo tada noras gyvent NL puseje.
Yra variantas dar laikyti auto kur aiksteleje priemiestyje. Automobilis mieste yra sunkiai panaudojamas, visur problemos su stovejimu, kamsciai. Todel tai galetu but automobilis tik kai tikrai reikia ar savaitgaliams.
Kad apeiti istatymus - galimu butu vienam is jusu kol kas Olandijoje nedeklaruoti gyv vietos.
bitebeata wrote:Per kelias ateinancias savaites turime nuspresti ka daryti, o automobilio reikia, nes draugo darbas tokioj vietoj, kad kitaip labai sunku viesuoju butu.
Siaip tureti buta mieste ir turet problemu su viesuoju transportu vykstant i darba- labai nevykus kombinacija.
Tada jau geriau gyvent priemiestyje.
Jei jau taip ishejo - tada variantas - kol kas pasilaikyti LT automobili ir nusipirkti koki labai maza su NL numeriais.
Re: Transporto priemonės,
Dekui uz atsakyma... spresim ziuresim, mums ne problema jie parkingas butu ir uz kilometro nuo namu. Kol kas turim abu burgerservicenumer'ius abu, bet ten kai registravomes tai ant lietuvisko adreso. Sako, kad 4 men... bet jis neturi galiojimo laiko, tiesiog per tuos 4 men reikia prisiregistruot prie NL. Man gemeente darbuotojas sake, kad puse metu galima vazinetis ir savivaldybe turetu isduoti leidima parkuotis net neregistruotoj NL masinom...bet as labai abejoju... jie ten vieni zino, o kiti kalba tikekimes viskas issipres
Nedirbam mes dar ilgai NL, kad galetumem dar viena masina nusipirkt kad ir tranta
Nedirbam mes dar ilgai NL, kad galetumem dar viena masina nusipirkt kad ir tranta
Re: Transporto priemonės,
idomu kaip labai neapsimoka parduoti pasata cia su lietuviskais numeriais... aisku internetu galima per regitra.lt issregistruoti
Re: Transporto priemonės,
Taigi tu passatu yra ivairiausiu. Jei visishkas grabas tai aishku gali but pigiau i shrota nuvaryt, bet yra juk ir vertu kazhkiek pinigu.
Re: Transporto priemonės,
Mašiną galima parduot ir nevažiuojant į Lietuvą. Yra visokių supirkinėtojų, jie visur skelbiasi, feisbukyje ypač. Geriausias variantas - su lietuviškais numeriais parduot, o čia kažkokią kitą nusipirkt. Bet kuo senesnę mašiną pirksit, tuo daugiau mokėsit visokių mokesčių. Prieš perkant susižinokit apie visus mokesčius, kuriuos ta mašina praris. Ir palyginkit kiek mokesčių išeitų, jei pvz pirktumėt kažkiek naujesnę ir truputį brangesnę maškę.
Jei esi su žmona, abu dirbat ir turit sutartis, pas maškių pardavėją bandykit kalbėt dėl kredito. Jie gali tarpininkaut banke. Nebūtina pirkt pagal skelbimą iš kokio žmogelio, galima pirkt per saloną, jie irgi turi senų maškių. Jei paimsit truputį daužtą, tai gausit visokių lengvatų. O paskui nusivarysit į Lietuvą ir paremontuosit.
Bet jei esi su draugu, tai kredito negausi. Nebent įregistruotumėt savivaldybėj partnerystę.
Jei esi su žmona, abu dirbat ir turit sutartis, pas maškių pardavėją bandykit kalbėt dėl kredito. Jie gali tarpininkaut banke. Nebūtina pirkt pagal skelbimą iš kokio žmogelio, galima pirkt per saloną, jie irgi turi senų maškių. Jei paimsit truputį daužtą, tai gausit visokių lengvatų. O paskui nusivarysit į Lietuvą ir paremontuosit.
Bet jei esi su draugu, tai kredito negausi. Nebent įregistruotumėt savivaldybėj partnerystę.
Re: Transporto priemonės,
Neishregistravus parduot su LT numeriais tai lengva.
Pazhistamas taip pardave, ta mashina buvo naudojama kazhkokiom machinacijom ar nusikaltimams tai pazhistamas po to ilgai su policija vargo, nezhinau net kuo jam baigesi. Dar baudu priejo...
Pazhistamas taip pardave, ta mashina buvo naudojama kazhkokiom machinacijom ar nusikaltimams tai pazhistamas po to ilgai su policija vargo, nezhinau net kuo jam baigesi. Dar baudu priejo...
Re: Transporto priemonės,
Pažįstu žmonių, kurie pardavė maškes su lietuviškais ir jokių problemų nebuvo, maškės iškeliavo į Lietuvą ir tiek žinių.
Aferistai tikrai nelaukia tų jūsų maškių, čia tik pasakos. Jie turi bet kokių numerių pilną bagažinę.
Aferistai tikrai nelaukia tų jūsų maškių, čia tik pasakos. Jie turi bet kokių numerių pilną bagažinę.
Re: Transporto priemonės,
Aha, vakaruose tik ir vazhinet uzhsidejus ne tuos LT numerius. Ypach dabar, kai viskas patikrinama per sekundes.
LT numeriai jau savaime kelia itarima, taigi didele tikimybe atsidurti areshtineje. Nusikalteliai to nemegsta. Jei reikes ka uzhsidet tai uzhsides geresnes valstybes numerius
Kas kita - mashinele su tikrais dokumentais.
Kai mashinele ka pritreksh tai atsakys savininkas, jei vairuotojas nusiplaus. Pagal LT istatymus priesh parduodant maske kitam - reikia ja ishregistruoti, kitaip bus tik paskolinimas su liekanchia atsakomybe. Ir del padidinto pavojaus shaltinio ir del baudu.
Parduodant kitu shaliu maskes - papraschiau, sakysim UK pardavejas pasiima puse techninio paso, jei parduoda UK gyventojui, arba ishsipleshia exporto shaknele. Taigi pirkejas turi jau ne visus dokumentus, o pardavejas ishsipleshta dali siunchia i DVLA, (UK regitra)
Abejoju ar taip yra su LT maskem. Tas pazhistamas jei ka pardave savo pusbroliui, o anam pritruko pinigu tai pardave kazhkokiam aferiugai, nepagalvojes, nes ne jo vardu ne jo problemos.
LT numeriai jau savaime kelia itarima, taigi didele tikimybe atsidurti areshtineje. Nusikalteliai to nemegsta. Jei reikes ka uzhsidet tai uzhsides geresnes valstybes numerius
Kas kita - mashinele su tikrais dokumentais.
Kai mashinele ka pritreksh tai atsakys savininkas, jei vairuotojas nusiplaus. Pagal LT istatymus priesh parduodant maske kitam - reikia ja ishregistruoti, kitaip bus tik paskolinimas su liekanchia atsakomybe. Ir del padidinto pavojaus shaltinio ir del baudu.
Parduodant kitu shaliu maskes - papraschiau, sakysim UK pardavejas pasiima puse techninio paso, jei parduoda UK gyventojui, arba ishsipleshia exporto shaknele. Taigi pirkejas turi jau ne visus dokumentus, o pardavejas ishsipleshta dali siunchia i DVLA, (UK regitra)
Abejoju ar taip yra su LT maskem. Tas pazhistamas jei ka pardave savo pusbroliui, o anam pritruko pinigu tai pardave kazhkokiam aferiugai, nepagalvojes, nes ne jo vardu ne jo problemos.
Re: Transporto priemonės,
As pazistu kruva lietuviu kurie vazineja su LT numeriais, aisku, gyvena ne dideliam mieste, o kalabybiskio kalibrio ir siaip trinasi po Olandija reguliariai metu metais ir niekas ju nenubaudzia del LT numeriu, net virsijus greiti nepasiteirauja: JAU KADA pasikeisi numerius? Taigi kyla itarimas, kad tai labiau rekomendacinio pobudzio istatymas baikstiems ir pavyzdingiems. Kaip taisykle jie visi vairuoja sunkius dyzelius ir ne nezada grizti i tiesos kelia, nes kam moketi, jei galima nemoketi?